Odgovori na pomembna vprašanja


Koronasezona Odprte kuhne prinaša kar nekaj sprememb, zato smo pripravili nekaj odgovorov na najpogostejša vprašanja. Upamo, da smo z njimi pregnali morebitne skrbi in zadostili vaši radovednosti. Če ne, nas pocukajte za rokav na socialnih omrežjih – z veseljem bomo razrešili še kakšno dilemo. Pa gremo:

 

Boste imeli razkužila?
Seveda, razkužila za roke bodo na voljo na vseh stojnicah, pa tudi sicer se bodo ponudniki držali vseh "protikorona" pravil, ki veljajo za gostinstvo. Obiskovalce prosimo, da roke redno razkužujejo in/ali umivajo.

 

Bo število obiskovalcev omejeno?
Odprta kuhna je del ponudbe osrednje ljubljanske tržnice in se odvija na javno prehodnem prostoru, zato bi število ljudi zelo težko omejevali. Uvedli bomo dodatne ukrepe, kot so večji razmaki med stojnicami ter zmanjšano število miz in sedišč.

 

Kako pogosto boste razkuževali mize?
Ekipa Odprte kuhne bo vestno in redno skrbela za razkuževanje miz. Trudili se bomo, da s tem delom ne bomo preveč moteči, vsekakor pa smo pri tem vprašanju pristaši filozofije "raje preveč kot premalo".

 

Ali morajo obiskovalci nositi maske?
Čeprav se Odprta kuhna odvija na prostem, je uporaba mask obvezna, kadar ni mogoče zagotoviti medosebne razdalje najmanj dva metra.

 

Kako boste zagotovljali varnostno razdaljo med obiskovalci?
Povsod na lokaciji smo namestili številna obvestila, ki obiskovalce opominjajo na upoštevanje novih pravil. Seveda bomo ljudi tudi prijazno opomnili, če bo potrebno, a verjamemo, da so naši obiskovalci srčni in odgovorni ljudje, ki vedo, da moramo v zdaj še nekoliko bolj paziti drug na drugega, kot sicer.

 

Kakšni ukrepi veljajo za ponudnike hrane in pijače?
Vsi ponudniki so zavezani sledenju navodilom in priporočilom, ki jih za gostinstvo izdajajo NIJZ in druge pristojne institucije, seveda pa se držijo tudi sicer veljavnih in zelo strogih HACCP standardov. Tako bodo na primer ves čas uporabljali ustrezno zaščitno opremo, redno umivali in razkuževali roke, razkuževali vse površine, zagotavljali ustrezno varnostno razdaljo ter čim manjši stik med osebjem in gosti.

 

Se bo postopek naročanja spremenil?
Hrano in pijačo boste kot doslej lahko naročali pri posameznih stojnicah, prosimo pa, da se pri naročanju trudite ohranjati ustrezno razdaljo in uporabite razkužilo. Nova sezona prinaša dve novosti - na vseh stojnicah bo omogočeno brezgotovinsko poslovanje, ukinjamo pa možnost samopostrežbe. Ponudniki bodo vašemu naročilu dodali potreben pribor ter ustregli vašim željam. Naši profesionalni in izkušeni ponudniki vam bodo zagotovo omogočili prijetno izkušnjo.





Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. - Podrobnosti
strinjam se